چنانچه شما دچار مشکلات گرفتگی چاه و یا لوله های توالت آشپزخانه و یا هر مکان دیگری شده اید می توانید برای رفع آن به فنی کاران و متخصصان تکنسین لوله بازکنی و چاه باز کنی در محله داوودیه تهران مراجعه کنید.

  1. تعمیرات و اجرا انواع لوله کشی ساختمان لوله بازکنی داودیه (داوودیه)  تخلیه چاه باتانکر بزرگ

از مشکلاتی که عموما تمام مردم با آن مواجه هستند گرفتگی چاه و لوله های فاضلابی است که البته کمتر کسی را می شناسیم که با این مشکلات مواجه نشده باشد اگرچه ممکن است پیش آمدن این مشکل تا حدی به خود شخص برگردد. و یا حتی خود فرد باعث شود مشکلی به وجود آمد تشدید گردد.

تخلیه چاه

از انجام اقدامات خودسرانه بپرهیزید!!!

چنانچه جسم هرچن کوچکی در دهانه چاه گیر کرده باشد به جای بیرون کشیدن آن با استفاده از روش های مناسب و تخصصی اقدام به فرو بردن چشم به در لوله ها کند در این صورت مشکل چند برابر خواهد شد.

  1. رسوب زدایی لوله و راه فاضلاب توالت توسط لوله بازکن حرفه ای لوله بازکنی احتشامیه تشخیص دقیق محل درز گازهای فاضلابی به داخل ساختمان و ترمیم آن از جمله مجاری ظرفشویی ،لباسشویی ،کفشور ها،دستشویی و تمامی درزهای دیگر.

لذا همواره توصیه ما کار تکنسین‌ها و متخصصان در همین زمینه می باشد.

برای مثال مردم معمولاً تصور می‌کنند برای از بین بردن گرفتگی لوله ها بهتر است مواد و اشیایی که باعث بروز این مشکل شدند را پاسور یا استفاده از هر وسیله دیگری به در لوله هدایت کند که نتیجتاً به سمت شبکه فاضلاب شهری برده شود.
اما این اقدام عملی خودسرانه و ناشی از ناآگاهی مردم است. بهتر است همواره کار را به کاردان بسپاریم تا است پیش آمدن مشکلات جدی تر جلوگیری شود.

یکی از تکنسین های لوله بازکنی محدوده داوودیه در برخورد با یکی از تجارب خود چنین می گوید :

پس از آنکه مشاهده کرد گرفتگی بسیار شدید بوده و حتی فنر زدن هم پاسخگو نمی باشد علت دقیق گرفتگی را از صاحب خانه جویا شد. وی اظهار داشت چندی پیش اسپری ای وارد چاه شده و قادر به خارج کردن آن نفت در نتیجه تصمیم گرفته اسپری را به طور کامل در لوله ها و فاضلاب هدایت کند. همین امر باعث تشدید گرفتگی لوله شده…
تکسیم پس از اطلاع کامل از گرفتگی استراتژی کار خود را تغییر داده و با تلاش بیشتر قادر به رفع آمد.

تکنسین چاه بازکنی

در پروسه رفع گرفتگی لوله های داوودیه شکیبا باشید

در نتیجه بهتر است در برخورد با فنی کار و تکنسین هایی که برای رفع مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب شما مراجعه می‌کنند نهایت صداقت را داشته و علت صحیح را با جزئیات به طور دقیق بیان کنید تا بتوانند راه مناسب رفع گرفتگی را برگزینند
همچنین همواره به توصیه هایی که پس از اتمام کار می شود توجه داشته باشید و از اقدامات خودسرانه بپرهیزید

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
سیفون

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 1    میانگین: 4/5]