به طور کلی زیاد پیش نمی آید که لوله فاضلاب با سیمان دچار مشکل شود اما اگر هم اتفاق بیفتد به سادگی رفع نمی شود پس بهتر است که در هنگام بنایی جهت بازسازی ساختمان خود به مسئله گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان توجه نمایید تا متحمل به پرداخت هزینه های اضافه نشوید.

گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان چگونه اتفاق می افتد؟

در هنگام بنایی و ساخت منزل، مصالح ساختمانی مانند سیمان گچ قیر و غیره بر اثر بی احتیاطی وارد لوله فاضلاب می شوند و گرفتگی به وجود می آورد. اگر مقداری از ملات سیمان یا هر ماده سفت شونده دیگری وارد لوله ساختمان شود و از داخل لوله به خوبی خارج نشود باعث می‌شود تا گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان رخ دهد.

در این مطلب به شما خواهیم آموخت که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان بهتر است از چه روشی استفاده کنید تا با به کارگیری آن از وارد آمدن خسارات جدی به سیستم لوله کشی منزل خود جلوگیری نمایید.

اقدامات لازم در رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان

وقتی سیمان و یا مصالح ساختمانی درون لوله سفت شده باشند شما دیگر نمی توانید خودتان در منزل گرفتگی را رفع کنید بلکه باید با استفاده از خدمات لوله بازکنی سایت های معتبر مثل سایت برچسب مشکل خود را برطرف نمایید. شما با انتخاب خدمات لوله بازکنی برچسب بدون نیاز به مراجعه حضوری و بیرون رفتن از منزل خود به ویژه در این روز های کرونایی می توانید از تجربیات افراد لوله بازکنی در شهران، شهرک ولیعصر، جردن، تهرانپارس، نازی آباد و کلیه مناطق تهران بلافاصله پس از تماس با شماره های این افراد و به ازای پرداخت هزینه مقرون به صرفه استفاده نمایید.

اگر هنوز سیمان سفت نشده شما می توانید کمی ساده تر گرفتگی را با استفاده از ترازو ابتدا با دست یا ابزار هایی که به لوله فاضلاب آسیبی نمی رساند برطرف کنید. سیمان یا مصالحی را که در لوله وجود دارد خالی کنید و سپس با ریختن آب گرم اثرات باقی مانده را برطرف کنید.
برای اثرگذاری بیشتر و بهتر آب داغ را چند بار پشت سر هم بریزید برای اینکه لوله کاملا باز شود و مصالحی در آن نماند.

چند نکته در رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان

سعی کنید از اسیدها یا کلرها استفاده نکنید چرا که علاوه بر اثر نداشتن عمر لوله را هم کم میکند؛ زیرا اسید قابلیت اینکه تا عمق سیمان نفوذ کند و کاملاً آن را نابود سازد ندارد.

استفاده از فنر لوله بازکنی در رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان بسیار مناسب است است زیرا سرمته آن باعث خرابی لوله نمی شود و به راحتی می شود با آن گرفتگی را برطرف کنیم.

برای استفاده از دستگاه لوله بازکنی با فنر مهارت خاصی لازم است و نمی شود به صورت خانگی از آن استفاده کرد بنابراین حتماً به سایت لوله‌ بازکنی برچسب مراجعه کنید و از خدمات شبانه روزی آن استفاده نمایید و در نظر داشته باشید که این سایت با برخورداری از سیستم رضایت سنجی هر گونه نقص در عملکرد افراد لوله بازکنی خود را آگاه می شود و به افرادی که تبحر خاصی در این زمینه ندارند پس از دادن تذکرهای لازم از ادامه تبلیغات برای آگهی آنان صرف نظر می نماید و به طور پیوسته پیگیر کار شما عزیزان از لحظه درخواست تا زمان تحویل کار می باشند.

اگر می‌خواهید که از مشکل بزرگ گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان جلوگیری کنید، و در حال ساخت منزل و یا باز سازی آن هستید، می توانید به سادگی در ورودی لوله ها از کیسه گونی یا پلاستیک استفاده کنید و ورودی ها را بپوشانید تا هیچ نوع ماده و مصالحی وارد آن نشود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]